Emporion
Dijous, 22 maig
  • Articles
  • Autors i Crèdits
  • Hemeroteca
No Result
View All Result
Emporion
  • Articles
  • Autors i Crèdits
  • Hemeroteca
Emporion
Inici Revista Emporion mensual any 2017 núm 132 -desembre- 2017

Fem-nos forts

Consell de RedaccióperConsell de Redacció
10 de novembre de 2017
a núm 132 -desembre- 2017
Temps de lectura: 1 minuts

L’actualitat política del nostre país és molt greu. La humiliació a què el govern central ha sotmès Catalunya s’està fent molt difícil de suportar. La inadmissible reculada de la democràcia demana serenitat, determinació, intel.ligència i accions pacífiques continuades d’un poble que ha vist trepitjada la seva dignitat.

Els canvis polítics que s’estan produint van a una velocitat tan trepidant que, volent seguir-los al ritme que porten, correm el risc d’empobrir-nos com a individus i com a societat. El neguit per estar pendents de l’última declaració que facin els polítics d’un color o d’un altre ens fa perdre aspectes de la nostra vida que són bàsics per construir-nos com a persones, i com a poble  que s’ha d’anar fent  fort per defensar els seus drets fonamentals.

Segurament seria saludable deixar una mica de banda la immediatesa de les notícies que surten a la xarxa i els comentaris més o menys ocurrents que ens arriben o que enviem sense parar gràcies als aparells que no apaguem mai. Esclar que convé estar al corrent de l’actualitat política, però no ens podem permetre, per exemple, degradar l’amistat a l’aprovació que susciten els nostres comentaris a la xarxa ni,  molt menys encara, podem descartar amics perquè no ens els aproven. La superficialitat i la falta de matisos que aquest tipus de comunicació comporta no facilita la cohesió que demana el moment.

Que per l’obsessió de seguir la immediatesa de l’actualitat no ens deixem  segrestar el temps, l’opinió, la disponibilitat per llegir, anar al cine, al teatre, a passeig o a fer tertúlia amb els amics. L’art i l’amistat ens faran millors com a a persones i com a poble.

 

Tags: editorial
Article anterior

Cinema i espectacles

Següent article

Les “cares B” del procés

Consell de Redacció

Consell de Redacció

Articles Relacionats

núm 132 -desembre- 2017

Notícies

22 de novembre de 2017
Cinema i espectacles
núm 132 -desembre- 2017

Cinema i espectacles

21 de novembre de 2017
Gotes d’humor
núm 132 -desembre- 2017

Gotes d’humor

20 de novembre de 2017
El periòdic digital Emporion no es fa responsable del contingut dels escrits publicats que, en tot cas, exposen el pensament de l’autor.

Amb el suport de:

© 2023 - Emporion | info@emporion.org

web de placid.cat
web de placid.cat

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Emporion
Gestiona el consentiment de les galetes
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a fins analítics i per mostrar publicitat personalitzada en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades).
Funcional Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Gestiona les opcions Gestiona els serveis Gestiona {vendor_count} proveïdors Llegeix més sobre aquests propòsits
Veure preferències
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Articles
  • Autors i Crèdits
  • Hemeroteca

© 2023 - Emporion | Tots els drets reservats | Avís legal | Política de cookies