Emporion
  • Articles
  • Autors i Crèdits
  • Hemeroteca
No Result
View All Result
Emporion
  • Articles
  • Autors i Crèdits
  • Hemeroteca
No Result
View All Result
Emporion
No Result
View All Result
Inici Revista Emporion mensual any 2016 núm 120 -desembre- 2016

Exercicis de català 27

Martina Roura Font per Martina Roura Font
23 de novembre de 2016
a núm 120 -desembre- 2016
Temps de lectura: 2 minuts
A A
Exercicis de català 36

A l’àudio, primer es llegeix el text, i tot seguit comença el dictat. Un cop acabat, us el podeu corregir mirant el text

Escoltar el dictat

Fragment de La fortuna de Sílvia, de Josep Maria de Sagarra. Versió de Jordi Prat i Coll (2016)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SÍLVIA: […] Hortènsia tenia la pell més rosada, més fina, més meravellosa del món. Li agradava lluir el seu escot, perquè era esplèndid. Un dia en el pit li va aparèixer una vermellor estranya… La vetlla d’això, Hortènsia no sospitava res, i al cap de dos mesos es va fer ostensible el que una anàlisi havia delatat brutalment, i el càncer més esborronador va destruir aquella carn i aquella vida que semblaven immortals. El càncer de la meva cosina Hortènsia fou una atrocitat; una atrocitat com això que estem vivint, i que tampoc no podíem sospitar. Davant d’aquestes coses […], em penso que és ben legítim el nostre dret de revoltar-nos.

Podeu veure el muntatge de La fortuna de Sílvia al Teatre Nacional de Catalunya, del 29 de novembre al 25 de desembre de 2016.
https://www.tnc.cat/ca/la-fortuna-de-silvia

 

Tags: exercicis de català
Article anterior

El Menú d’en Martí

Següent article

Cuidem els animals,

Martina Roura Font

Martina Roura Font

Articles Relacionats

Exercicis de català 36
núm 140 -agost- 2018

Exercicis de català 47

23 de juliol de 2018
Exercicis de català 36
núm 111 -març- 2016

Exercicis de català 18

22 de febrer de 2016
El periòdic digital Emporion no es fa responsable del contingut dels escrits publicats que, en tot cas, exposen el pensament de l’autor.

Calendari publicacions

novembre 2023
DlDtDcDjDvDsDg
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« oct.    

EL TEMPS

Torroella de Montgrí, ES
Dijous, novembre 30, 2023
overcast clouds
10 ° c
98%
4.76mh
100%
18 c 9 c
Dv
12 c 8 c
Ds
11 c 4 c
Dg
13 c 7 c
Dl
Facebook-f Instagram Twitter

© 2023 - Emporion | info@emporion.org

web de placid.cat
web de placid.cat
No Result
View All Result
  • Articles
  • Autors i Crèdits
  • Hemeroteca

© 2023 - Emporion | Tots els drets reservats | Avís legal | Política de cookies

Emporion
Emporion
Gestiona el consentiment de les galetes
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a fins analítics i per mostrar publicitat personalitzada en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades).
Funcional Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Gestiona els serveis Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Veure preferències
{title} {title} {title}